17 julio 2008

ACTE DE CLOENDA DEL CURS A LA XAVIER SOTO

Aquest any l'acte de cloenda del curs, quan montem tot el pollastre a Nicaragua, ha estat molt be. Bé pels participants, en Jordi Hereu i Nuria Marin (dos alcaldes de dos de les grans ciutats espanyoles i catalanes) i perque el protagonisme ha recaigut per sobre de tot en els alumnes (especialment del postgrau que és la joia de la corona de l'escola).

I també perque vaig mantenir una molt agradable conversa amb les persones que vam venir de la meva agrupació, especialment amb la Gabi, em vaig retrobar amb molts dels meus alumnes i algán dels meus clients va alucinar (com no) al veura'm que no només vaig pel mon venen els serveis de Sagales sino que soc militant actiu al seu partit.

I es que la clandestinitat la porto una mica malament.

Us deixo amb el petit video que he fet amb les fotos de la festa:

No hay comentarios: