21 octubre 2006

Debat i Cap de Setmana Electoral: El meus dies 4, 5 i 6.

Ahir van passar unes quantes coses interessant:

- Els companys d'Horta-Guinardò vam "parar" un parell de taules electorals amb una resposta de la gent força potent: moltes cares de recolzament i un bon grapat de militants repartint la propaganda (i uns quants militants que només porten uns mesos).

- En Mas va presentar la seva ciutadania per punts per a immigrants (per a començar). Quan s'assabenti la meva mare (es a dir: quan la notícia arribi als canals "castellans") o no ho entendrà o es quedarà acollonida: va néixer a La Mancha i porta més de 40 anys a Catalunya, ¿li voldran fer també l'examen de catalanitat? Ella parlar un català d'estil "Montilla" i no sap el Virolai. Jo he començat a memoritzar "Els segadors" per si de cas (el meu carnet del PSC segur que en fa sospitós).

- EL DEBAT de TV3 (en majúscules perquè no hi haurà cap més): varen ser tots i ningú no va guanyar, el que en marketing electoral vol dir que només va perdre el "favorit".

La campanya del PSC va guanyant punts dia a dia: avui els meus amics del partit estan al Carmel amb l'alcalde Hereu rescabalant vots per en Pepe Montilla. Demà toca el Guinardó. Jo no hi seré, però, estic segur que aixecaran més d'un vot.

No hay comentarios: