16 octubre 2006

EL GOVERN QUE VOLEM ELS EGOISTES

Jo no vull parlar del powerpoint que ha realitzat el PSC, jo vull parlar de com m’ha anat a mi les coses amb el govern tripartit d’esquerres :

1. El meu fill té un hora més a classe i això és culpa del tripartit.

2. La meva mare va estar mes de dos any en les llistes d’espera per la implantació d’una pròtesi al genoll. Quan la van cridar es trobava molt atemorida i va renunciar. Quan la vàrem convèncer de que ho fes i va tornar a les llistes d’espera només van trigar tres mesos a cridar-la. Això també és culpa del tripartit.

3. A la meva feina mai havien vist tants calés gastats: no treballo en publicitat, no treballo en estudis d’opinió. Treballem en transport públic: mai, en tant poc temps s’han fet tantes actuacions, conjuntes amb ajuntaments i pagades per la Generalitat. Hem creat desenes de llocs de treball. Definitivament, això ens ho haguessim estalviat sense el tripartit.

Es cert que hi ha hagut soroll mediàtic, un xic massa d’agitar de banderes i que estic cansat del debat de l’Estatut.

Però, el cal que és escollir un nou govern i jo m’estimo més un govern “sorollós” i que faci feina que un govern com els d’abans: que no fa res i que no té la culpa de res.

Es per això que m'adereixo a la campanya de

Manifiesto: El 1 de Noviembre vota Izquierda

que promou el meu amic joselito. Aquí trovareu arguments altruïstes per votar opcions d'esquerra.

No hay comentarios: